tisdag 15 april 2008

Lite allt möjligt


Ni kanske tror att jag har gått under jorden. Men tji fick ni. Jag har haft skägget fullt om ni förstår. Att vara egen företagare är verkligen inget latmansgöra men det är kul. Jag lever ju min dröm. Håll tummarna för att det går vägen.Kommer att starta några nya kurser, har ett gäng pågående kurser, promenadhunsverksamheten, besöks & terapihunds-gruppen , problem-relaterat jobb och så har jag ju mina egna hundar. Målet för dem är att de ska bli b&thundar båda två.

Peppar och jag har varit till Sundsvall på vår Besöks terapihundsutbildning. Vi har kul, lär os massor, tränar och myser alldeles själva i lånad lägenhet. Peppar sköter sig mycket bra och vi är helt slut när vi kommer hem.

Med tanke på mitt förra inlägg så vill jag bara säga att det har sett mycket bättre ut på kurserna denna vecka. Det har varit lugnare och ägarna har hanterat sina hundar på ett mycket bra sätt. Kanonbra jobbat.

En önskan från mig till er är att ni kommer med lite kommentarer när ni är inne och läser. Skulle vara urkul, faktiskt.

Vill också delge er en härlig bild på en go o gla´Ester (har frågat matte om lov). Ha det bäst.

Inga kommentarer: