tisdag 6 maj 2008

Back in space

Oj, vad tiden går fort. Nu är det länge sedan jag skrev igen. Har helt enkelt inte hunnit p g a mina egna och andras hundar och deras träning som tar upp all min tid. Allt går liksom i varandra. Kursverksamheten är en stor del men även olika träningsgrupper, privatträning, administrativa göromål, telefonsamtal, problemhundsarbetet och inte minst mina egna hundar. Nu har ju spårningsträningen tagit fart på riktigt. Det är så himla kul, tycker både Peppar och jag. Jag har inte lagt något spår till Curry men hon är med ibland när jag lägger spåren till Peppar. Har tränat en del "hälsa" med Peppar och hon sköter det mycket bra. Vi fick låna en sambo och diverse träningskamrater i måndags och jag blev mycket nöjd med Pepparkakan. Har även tränat på hemläxan som nu sitter bra. Vi ska till Sundsvall i helgen.
Är dödstrött och tänker avsluta med att tacka alla mina kursare.
TUSEN TACK för denna kursomgång och LYCKA TILL med era hundar. Jag hoppas att vi ses.
Har hittills bara fått positiv respons på mina kurser och det känns jättekul. Det är sådant man växer av. ALLA, utan undantag, har utvecklats som hundförare under dessa veckor när de har gått kurs. De flesta hade också haft kul, säger de. Godnatt

Inga kommentarer: