torsdag 12 februari 2009

Träningskvällarna

Tänkte skriva några rader om varför jag inte har varit eller kommer att vara på torsdagsträningarna under en tid. Jag går på en föräldrautbildning på min äldsta sons skola. Man har lagt den på precis samma tid som träningen, suck. Just nu känns den här utbildningen viktig för mig, för min son och för oss saom familj. Alltid kan man lära sig något.
Så här kommer det att se ut; 19/2 är Emma där, 26/2 kommer jag att vara där, 5/3 är Emma där och det är vad jag vet just nu. Trots att jag inte är där så kan ni åka dit och träna och träffa hundkompisar ändå. Sista träffen på skolan är V 14 så fram tills dess kommer det att vackla något.
Har haft kursträff och Besöks-och terapihundsträff i Lokalen. Det känns kanon att ha fått ett "hem" för hundverksamheten. Under våren så kommer vi att ha någon slags invigning och flytta träningar och kurser dit. Tänk att kunna gå in för en fika och att kunna gå på toa. Det är en härlig känsla.
Sköt om er alla där ute och ta hand om era fyrbenta små vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker absolut att alla som kan ska komma och göra oss sällskap även när inte Anja är där. Hundarna behöver ju tränas även utan Anja :)
Lokalen är kanon, ser fram emot en invigning:)
Ha´de gott!!